ENS HAN DEDICAT UN CONTE! (Macrina Soler)

Psicòloga de professió i narradora de vocació, Macrina Soler com a bona lectora i contista, torna a obrir-nos una vegada més, la porta cap a la reflexió amb aquest conte, que aquesta vegada ens l’ha dedicat als alumnes del Col·legi Sant Joan i Sant Pau.

Un conte que posa a l’abast de pares i docents eines que d’assegurança els serviran als més xicotets per sempre, i amb les quals podem ensenyar certs aspectes de la vida, més «complexos i delicats» d’una forma més fàcil, senzilla.

Macrina, (https://www.facebook.com/macrinasoler.psicologa) a sigut un privilegi tornar a compartir univers amb tu i esperem que continues aportant el teu granet d’arena en aquest somni col·lectiu de fer un món millor.

GRISELA (ELS CONTES DE MACRINA)

Ni si, ni no, Ni blanc ni negre…

Vols saber que li va passar al color gris…?

Perquè… Dóna-li al play del vídeo i podràs veure.

Que la vida té el color que tu li dónes.

Però això si… Recorda’t de triar bé els colors…

Psicóloga de profesión y narradora de vocación, Macrina Soler como buena lectora y cuentista, vuelve a abrirnos una vez más, la puerta hacia la reflexión con este cuento, que esta vez nos lo ha dedicado a los alumnos del Colegio San Juan y San Pablo.

Un cuento que pone al alcance de padres y docentes herramientas que de seguro les servirán a los más pequeños para siempre, y con las que podemos enseñar ciertos aspectos de la vida, más «complejos y delicados» de una forma más fácil, sencilla.

Macrina, (https://www.facebook.com/macrinasoler.psicologa) a sido un privilegio volver a compartir universo contigo y esperamos que sigas aportando tu granito de arena en este sueño colectivo de hacer un mundo mejor.

GRISELA (ELS CONTES DE MACRINA)

Ni si, ni no, Ni blanco ni negro…

¿Quieres saber que le pasó al color gris…?

Pues…dale al Play del video y podrás ver.

Que la vida tiene el color que tú le des.

Pero eso si…acuérdate de escoger bien los colores…